You can dance !

Czyli nauka tańca w świetnej atmosferze :D 2c najlepsza klasa forever !
Mam nadzieję, że aż tak bardzo ich nie wymęczyliśmy. Najpierw trochę gadania na temat historii tańca, następnie poprowadziłam lekką rozgrzewkę, potem Skrzypek poprowadził break dance, 5 min przerwy i moja kolej, chociaż zdążyłam tylko kilka kroków zrobić czyli Hip Hop . Z tego co wiem to dzisiaj Kawu miała zakwasy i ledwo chodziła nie wiem jak żyją inni :D

A teraz koniec gadania. Zdjęcia, nie najlepsze ale są. Robiły je : Niku, Wika i Andzia .

rozgrzewka :




Break Dance:

Skrzypek Boss :D






Przerwa ...



kochamkochamkocham to. jedyne zdjęcie, które wtedy zrobiłam ...

...Hip Hop!

pokaz...

...i tańczymy :D





moi pilni uczniowie <3


Było świetnie, dziękuję Wam : )






2 komentarze:

  1. 7 od góry wymiata ! Wzrok tego w szarej bluzie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. tak tak tak wiem że zrobiłam zajebiste zdjecia wiem ; ****

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Link do Twojego bloga przy wpisie nie zachęca do wejścia na niego, daje odwrotny efekt!