Indywidualność

Zacznę od tego, że mam średniowiecznego laptopa i nie mogę na nim normalnie dodawać zdjęć ...
Po rozwiązaniu tego problemu będzie tu zdjęć sporo, ponieważ moim głównym hobby jest fotografia, a bloga założyłam z myślą o dzieleniu się z innymi moimi zdjęciami.

Ale póki co będę pisała po prostu moje zdanie na różne tematy co było drugim założeniem na blogu : )
Dzisiaj o indywidualności.
Każdy chce być niepowtarzalny, na swój sposób wyjątkowy. Dużo osób mówi o sobie ,, jestem inny'' ,, ubieram się po swojemu'', . Ale zwróćmy uwagę na to, że takie samo myślenie ma co druga osoba... czy to nie przez to właśnie ta ,,indywidualność'' zanika ? Większość nastolatków ma jakieś wzorce, ale niektórzy przestają być przez to sobą. Stają się klonem naśladowanej osoby. Nie mówię, że to złe. Każdy ma swoje zdanie na ten temat, ja wygłaszam swoje. Przyznaję, sama uwielbiam chodzić  w conversach, w ubraniach  znanych marek, ale... zakładam do nich rzeczy, które sama sobie zrobię/ przerobię. Wydaje mi się, że dzięki temu każdy może pokazać siebie w 100%.  Bardzo cenię także osoby, które mają pasje, zainteresowania, nie siedzą godzinami przed komputerem.Człowiek bez pasji czy hobby musi mieć bardzo nudne życie. Fotografia, taniec, śpiew, rysowanie... Jest tyle rzeczy, którymi możemy pokazać siebie, swoją wyjątkowość.  Myślę, że to też można w pewnym sensie zaliczyć pod ten temat. Mam nadzieję, że nie uraziłam, nikogo kto to przeczytał. Wyrażam tylko swoje zdanie, nie musi się ono zgadzać z Waszym. Ale jeśli chociaż jednej osobie dało to do myślenia to jest mi miło...

3 komentarze:

  1. dobrze gadasz, uważaj tylko na hejtów, bo mogą zniszczyć. wróżę Ci dobrą przyszłość, jako niezła blogerka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah, nareszcie doszłam do początku. Super ten blog <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Myyślałamże to niemożliwe a jednak do szłam do pierwszego posta <3

    hannahanina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Link do Twojego bloga przy wpisie nie zachęca do wejścia na niego, daje odwrotny efekt!