Wszystko kwitnie wkoło... czyli wiosna już blisko

Jakiś czas mnie nie było, mam nadzieję, że tęskniliście ;)
Przyznam szczerze, że nie pisząc przez ponad tydzień odczuwałam pewną pustkę i dyskomfort, że czegoś nie zrobiłam, więc chyba śmiało mogę stwierdzić, że blog nie jest zwyczajnym pochłaniaczem czasu, tylko czymś dużo więcej. Co do spraw blogowych- bardzo prawdopodobne, że w czwartek zostanie zmieniony adres bloga ( już kiedyś to zapowiadałam, ale nie doszło to do skutku). Nie martwcie się jednak, na pewno mnie znajdziecie, bo nawet jeśli wpiszecie stary adres, przekieruje Was na nowy, dzięki pomocy mojego dobrego kolegi, który postanowił się tym zająć. Pomyślę też nad nowym wyglądem, jednak do tego wszystkiego potrzebuję nieco więcej czasu, ze względu na szkołę i inne obowiązki. 

Dla "mojego" pokolenia, które rzadko sięga po stare przeboje, tytuł postu bardzo nawiązuje do piosenki, którą nagrali Skaldowie. Chociaż obecna pogoda wiosny zbytnio nie przypomina, kilka dni temu można ją było śmiało porównać do tej w piosenkach. Dzięki temu, miałam okazję współpracy z niesamowicie utalentowanym Michałem, z którym od pewnego czasu umawialiśmy się na zdjęcia. Osoby obserwujące mnie na fb, zapewne zobaczyły już kilka z nich, kolejne efekty tej współpracy zobaczycie już za chwilkę. 
Po więcej zdjęć z tej sesji zapraszam do Michała:


Zaczynając pisać pomyślałam "chyba wyszłam z wprawy po tym tygodniu przerwy"... W następnym poście przegląd kolejnego sklepu internetowego oraz kolejna dawka zdjęć z tej sesji. ...

Jest jeszcze jedna sprawa. Przed chwilą przeczytałam na pewnym blogu artykuł o tym, jak wygląda życie blogera itd.. Ogólnie trochę mnie to zaskoczyło, bo tak naprawdę to czym się różni to od życia przeciętnego nastolatka, osoby dorosłej. Jest to jak każda inna pasja, przez którą z czasem, jeśli wyróżniasz się czymś, znajduje się kilka osób zainteresowanych Twoją działalnością. Czasem nachodzą mnie myśli "czy w ogóle warto to robić", "czy mam dla kogo to robić". Są jednak momenty, w których zdaję sobie sprawę z tego, że odpowiedzią na oba pytania jest zdecydowane tak! Jednak bez pewnych osób, odpowiedź zapewne byłaby zupełnie inna.. Zapytacie kim są te osoby? Jesteście nimi Wy, czytelnicy.
Jest wiele sytuacji, w których pokazujecie mi, że jesteście ze mną, że mogę na Was liczyć.. Przyznam szczerze, że jestem bardzo wrażliwą osobą, więc gdy ostatnim razem podeszła do mnie pewna osoba, przytuliła mnie i powiedziała "Kaila kocham Cię", ciężko było mi powstrzymać łzy.
Dziękuję za wszystko, pozdrawiam i wracam do fizyki...

32 komentarze:

  1. ale śliczne zdjęcia :D zazdroszczę Ci takich włosów *.*

    http://chaselie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) Naprawdę ci tak powiedziała? ;o jakie to piękne ;c Dla mnie też blog to coś więcej niż tylko zabicie nudy :) Zżyłam się z nim i wielu ludzi mnie z nim kojarzy :)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Odważny krok z tą zmianą adresu bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie ta możliwość, którą opisałam, nie zdecydowałabym się :) Ale nawet jeśli ktoś wpisze stary adres, zostanie tu przekierowany

      Usuń
  4. Witamy po długiej przerwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post ,zdjęcia:Dooo czyżby ktoś wyznał Karolinie miłość ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak, czytelniczka, najsłodsza na świecie :)

      Usuń
  6. FAJNY POST ktoś ci wyznał miłość ? nie odchodź tylko od JĘDRKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytelniczka, dziewczynka, spokojnie, nie mam takiego zamiaru :)

      Usuń
    2. są zbyt idealni żeby się rostać cudowna para z nich

      Usuń
  7. Jakie prze piękne zdjęcia i jesteś śliczna na prawdę zazdroszcze :/ http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak pogoda ostatnimi dniami była przepiękna, ale ma się poprawić jeszcze w tym tygodniu.
    Ja Ci to mówię, masz dla kogo prowadzić dalej bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamierzam z niego rezygnować i tego nie zrobię, z bardzo się z Wami zżyłam :)

      Usuń
  9. Śliczne zdjęcia kochana :)
    Piękne masz włosy :)
    zapraszam :
    http://amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te zdjęcia jeju *__*
    Powodzenia z fizyką :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 2 pierwsze zdjęcia najlepsze! świetne kolorki i fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne ♥
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia! :* Jejku jak ja bym chciała, żeby ktoś tak do mnie podbiegł. :)


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszcze włosów
    -zapraszam do siebie http://goodaay.blogspot.com/ przydał by się komentarz kogoś z większym stażem :D
    +ja już obserwuje licze że u mnie też ci się spodoba i również zaobserwujesz

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, ja tez bym sie popłakała, przynajmniej wiesz, ze nie mozesz zostawić bloga, bo Cię uwielbiamy! :)
    Śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    http://koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczne zdjęcia, szczególnie ostatnie ma w sobie to coś <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna jak zawsze <33
    Oczywiście tradycyjnie: rewelacyjny post, blog i design ! <3

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś naturalnie piękna , nie mogę się napatrzeć *.* obserwujesz na instagramie ? u mnie pierwszy post , czekam na odp :) pozdrawiam (: szybkaarytmiaserca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ślicznotka z Ciebie :) niesamowite ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale ładne zdjęcia :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zakochana w Twoim t-shircie! i oczywiście mój ulubiony model na codzień Louis Vuitton Artsy! Mam ten sam model tylko Artsy MM Monogram Canvas. Nie jestem pewna, ale czy Ty nie masz modelu większego, czyli GM? Buziaki!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to większy model, jestem po prostu dość drobna, dlatego torebka wydaje się przy mnie większa :)

      Usuń
  22. Jak prześlicznie wyglądasz ! Bardzo chciałabym Cię poznać, przekazujesz tak wiele, nie tylko słowami. Uwielbiam Cię i zazdroszczę osobie, która miała okazje minąć się z Tobą.

    sumcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. skad spodnica sweterek i bluzka?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Link do Twojego bloga przy wpisie nie zachęca do wejścia na niego, daje odwrotny efekt!