Zima się zbliża

Wielkimi krokami się do nas zbliża, u niektórych już spadł śnieg (co mnie osobiście przeraża), dzisiaj po obudzeniu się uświadomiłam sobie, że jest -6 stopni. Jak to? Przecież jeszcze nie tak dawno temu była jesień, dopiero co spadły liście z drzew i dosłownie z dnia na dzień, przepiękne złoto-miedziane drzewa zamieniły się w szare, smutne, zimne, przymrożone patyki. Ciężko mi znaleźć pozytywne strony takiej pogody, bo ani to śniegu nie ma żeby się z niego choć trochę pocieszyć, ani wolnych dni... NIC. Idąc do szkoły zauważałam tylko jak co niektórzy, niemal tanecznym krokiem (chociaż raczej przypominało to jakiś film przyrodniczy o pingwinkach) zmierzali w pośpiechu do swoich miejsc pracy, czy też szkół. Calutka jezdnia pokryta lodem... Nawet święta i moje urodziny (w lutym, też niestety ta nieszczęsna pora roku) nie sprawiają, że jakoś specjalnie lubię zimę. Najchętniej, gdyby była taka możliwość zapadłabym w sen zimowy, obudziła się wiosną, chociaż z drugiej strony.. zmarnować tyle czasu na spanie?... 


Na dwóch pierwszych zdjęciach widok z mojego okna, 
trzecie widok z okna szkolnego, czwarte zaś przepiękną, wykonaną przeze mnie (wcale nie w pięć minut przed wyjściem do szkoły) kartkę na świąteczną licytację szkolną! :)

A jak tam Wasze nastawienie do zimy? Jak zdążyliście zauważyć moje beznadziejne...

.........................................................
Mała zmiana, dziś 4 grudnia, z tej okazji najserdeczniejsze życzenia lecą w kierunku mojej najcudowniejszej na świecie mamy, która ma dzisiaj urodziny i imieniny. ♥
Pozdrawiam też Asię, która również ma dzisiaj urodziny, a facebook o tym nie wie :)




36 komentarzy:

  1. ja uwielbiam zimę, ale chciałabym żeby spadł już śnieg:(

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nawet lubię zimę.Fajne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie lubię zimy..Może jak jest śnieg na święta itp. to tak ślicznie, ale styczeń/luty już nie..Ehh..-.-
    Ładne zdjęcia <3
    Kartka niby na 5 minut przed wyjściem, ale ja bym takiej ładnej nie zrobiła, naprawdę :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jesteś :)
    u mnie jeszcze nie ma widoków zimowych.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie z kotek mnie rozwala, bo zwierzak zrobił minę jakby chciał powiedzieć: "Zostaw mnie w spokoju cholerny człowieku". Co do zimy to nie lubię tej pory roku, i to może dlatego, że urodziłem się jeszcze latem... a w zasadzie na sam koniec lata. Poza tym nienawidzę ubierać stosu różnych ciuchów typu sweter, ciepła bluza, grube kurtki i oczywiście do tego szalik i czapkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tego z kotem to muszę się szczególnie zgodzić i przyznać, że takim wzrokiem patrz na wszystkich zawsze... taki mały zabójca :D

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy post :) Fajnie się czytało ♥ Ponadto masz praktyczny desing bloga :)
    appiappi.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama też ma dzisiaj imieniny!!

    OdpowiedzUsuń
  8. No jak ja uwielbiam Rysia !
    Ja osobiście zimę bardzo lubię, jest to dla mnie okres kiedy wszystko się układa jest ogólnie bardzo pozytywnie, a latem wszystko się psuje wiem dziwne, ale tak mam od kilku lat :D
    Ty masz talent plastyczny/techniczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem wyciąć+ przykleić to talent.. :D

      Usuń
  9. Kocham zimę ale jeszcze jej nie ma ;(
    śliczne masz włosy :3
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zimy wręcz nienawidzę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie nawidzę zimy! ;c Kota masz świetnego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię śniegu, ale jednak nadaje on świąteczny klimat :3
    Jesteś prze śliczna <3

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Siemka!
    Twój blog, jest nadzwyczajny i niespotykany! Nie wiem jak ty to robisz, ale piszesz tak ciekawie! Jestem bardzo wybredna w czytaniu blogów, ponieważ czytam tylko te nadzwyczajne, a twój taki jest! Bardzo lubię go czytać i myślę, że dopóki będziesz go pisać ja będe go gytała
    Bardz, ale to bardzo zależy mi abyś zobaczyła mój, to nie jest tak,że chcę ci się podlizać, ale jesteś dla mnie tak wielkim autorytetem, że naprawdę błagam cię żebyś zobaczyła mój blog!
    http://kolorowa1233.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej... jaki śliczny kotek. *-*
    Zapraszam do mnie... :*
    http://moniqqus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojeju Kaila, kochana, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Kaila piękna blondyneczka :* nienawidzę zimy ;<
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dla mnie to zima mogła by się juz skończyć :D ten kot wyglada jak sztuczny, ale świetny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za zimą. Kotek jest prześliczny, brytyjski tak? Marzę o takim :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja mama też ma dziś imieniny , PJONA :D I masz pięknego kota! *_*
    Sama za zimą nie przepadam, jedyne na co czekam to święta !
    www.flowingg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla Basi też wszystkiego najlepszego w dniu imienin ;D obyscie się niedługo spotkały dawno was razem nie widziano na zdjęciach!!!;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, postaramy się niedługo nadrobić :)

      Usuń
  21. z utęsknieniem czekam na śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam zimę, ale śniegu niestety nie ma ;c Szkoda.
    Jeeej, piękne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. no co Ty , zima jest taka cudowna. Wszyscy wyglądaja jak słodkie bałwanki, przytulaski są wtedy takie ciepłe , herbata bardziej smakuje, i każdemu do twarzy w płatkach śniegu. A zdjęcia w zimę są najbardziej grr, żadna inna pora roku nie ma tyle uroku. Każdy miesiąc zaskakuje czymś innym, ale tylko grudzień wzrusza. Trzym się < 3

    OdpowiedzUsuń
  24. ale masz pięknego kota! :o
    u mnie cięgle sypie śniegiem, ale jest na + także zaraz znika -.-

    OdpowiedzUsuń
  25. Zima z puchem ze śniegu to akurat uwielbiam. Moja córcia jest z lutego a kocha zimę:-). Pozdrawiam.Nie mogę nadziwić oczu zdjęcią na Twoim blogu są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku jaki kochany kociak :) Widzę, że też jest mega puszysty jak mój kotek :) Bardzo ładna kartka :) Ja nie mam ręki do takich rzeczy bo zawsze się ubrudzę klejem :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Może ten taneczny krok, to wina, albo zasługa nadchodzących Świąt? :) Słodka kicia :D

    OdpowiedzUsuń
  28. KOTEK <3 pięęęęęęęęękna jesteś <3333333


    jestem nowa obserwatorką bloga.
    zajrzyj do mnie, zaobserwuj i nie zapomnij pozostawić po sobie komentarza- oczywiście będę zaglądać tu częściej, pozdrawiam :)
    oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Boska jesteś i śliczny kotek + zapraszam do siebie http://raspbberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Link do Twojego bloga przy wpisie nie zachęca do wejścia na niego, daje odwrotny efekt!