To już ferie?

Niestety, jakoś tak szybko mijają :c Zadaliście dużo pytań jeśli chodzi o filmik z pytaniami i odpowiedziami. 
NAGRYWAM GO JUTRO. Wybrałam 30 pytań, niektóre połączyłam w jedno, bo ciężko mi było wybrać 30 z ponad 70... 
Dzisiaj na tańcach Emelowi wyładował się laptop i z tego powodu ostatnie 30 minut tylko rozmawialiśmy. 

Poza tym nie mogę się doczekać kiedy dostanę zdjęcia z akcji ,,portret siódemki'' w której brałam udział. Co roku w ferie można przyjść do szkoły i zrobić sobie niecodzienne zdjęcia. W tym roku hasłem przewodnim było ,,Francja elegancja'' i wszyscy byli w eleganckich strojach z jakimś dodanym przeciwieństwem. Oczywiście, jeśli wyszły jakieś znośne to Wam je pokażę :D
A teraz dziękuję, że ostatnimi czasy doszło tylu obserwatorów ! :)






50 komentarzy:

  1. Pomóc obrobić filmik? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcie, uwielbiam jak ty piszesz!
    Zaobserwowałam i liczę na wzajemność : )
    Zapraszam do mnie

    www.myworld-mystory-sonia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwacja :)
    Pozdrowionka z
    http://myzombielifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oo świetnie macie z tymi zdjęciami w szkole :D
    kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcie :3

    by-jenny.blogspot.com
    zapraszam;**

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy pomysł na te przebrania w szkole. czekam na jakieś zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No ferie są zdecydowanie za krótkie !!

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka ty śliczna jesteś ! podoba mi się u Ciebie, będę wpadać częściej, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna jesteś ! Dodaję się do obserwatorów i liczę na rewanż http://ananaseq.blogspot.com pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie.. u mnie w szkole nie ma takich rzeczy.. :/

    http://im-unbreakable-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ale słodka buźka <3!

    awesome-shadow.blogspot.com
    dopiero zaczynam, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 165 Countries and 8790 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super pomysł z tymi przebraniami;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super <3 blog
    obserwuje:)
    http://ja-i-blog.blogspot.com
    liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi też ferie szybko mijają :(

    OdpowiedzUsuń
  16. ale aparat to masz świetny..<3

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcie :)
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznotka!
    i idealna kreska:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja ferie mam dopiero za miesiąc...
    + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się Twój blog ♥

    Obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. super blog :)
    Też już obserwuję !

    Zapraszam
    http://nikusia1702.blogspot.com/
    Obiecuję będę wpadała częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam ferie dopiero w lutym ;/ śliczne zdjęcie ;) + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oo..ale ładna jesteś *.*
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za komentarz ;D
    Ładne zdjęcie.
    Obserwuję i ponownie zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna :D Ja mam ferie 11 lutego ;dd

    OdpowiedzUsuń
  26. mi też strasznie szybko mijają :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Aaa mega zdjęcie:)

    alexaaa13.blogspot.com
    Dopiero zaczynam, ale co tam:P

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, ze u mnie w szkole nie ma takich projektów :( Dodawaj zdjęcia, nawet jak nie do końca będą dobre, takie śmieszne są najlepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna taka akcja ! :>
    `obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne zdjęcie :)ja ferie mam w lutym :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda, że w mojej szkole nie ma czegoś takiego, bo brzmi bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Powstała nowa ocenialnia blogów, która zaczęła swoją działalność! Już teraz możecie zgłaszać swoje blogi do oceny! Poszukuję również nowych oceniających, którzy chcieliby nieść pomoc innym blogerom; Więcej na ten temat w zakładce "Rekrutacja Otwarta" Zapraszam już teraz: odrobinakrytyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie wierzę, że już tydzień ferii zleciał ;c

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczna <3 koniecznie dodaj te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna kreska . gratuluję obserwatorów. :)
    W wolnej chwili zapraszam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Musisz pokazać te zdjęcia, bo bardzo mnie zaciekawiłaś. :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna jesteś.!..:D
    Obserwuje Cie może się odwdzięczysz .??..:D
    Super post.1..:D
    http://lemoniadowypamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoda, że u mnie w szkole nie organizują takich rzeczy... Czekam z niecierpliwością na zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Link do Twojego bloga przy wpisie nie zachęca do wejścia na niego, daje odwrotny efekt!