My little passion: dance

,, Człowiek nie jest stworzony do klęski. Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać''

Zaległe zdjęcie z tańców 


(Od lewej-Ewelka, ja, Karla)
My, świetne tancerki, zamiast tańczyć robimy zdjęcia :D Nagrałam też jak tańczymy, ale śpieszyłam się i źle ustawiłam ostrość- wyszedł rozmazany. Kiedyś na pewno dodam filmik jak tańczę :3

Sporo osób pyta mnie co tańczę, jak długo, dlaczego tańczę i jak oceniam swoje umiejętności.
Postanowiłam odpowiedzieć na te pytania w formie kolejnego postu :)

Swoją przygodę z tańcem zaczęłam dość wcześnie. Już w przedszkolu jeździliśmy na występy. Do dzisiaj mam film z jednego z pokazów, na którym zacięła nam się płyta, a mała Kaila zaczęła tańczyć od momentu do którego przewinęła się piosenka i ,,uratowała'' występ. Jedno z najmilszych wspomnień z przedszkola :D
Potem, w szkole podstawowej, zaczęłam uczęszczać na tańce towarzyskie. Tańczyłam kilka lat z roczną przerwą, w której uczęszczałam na bollywood. 
W szóstej klasie zrozumiałam, że jest styl, w którym odnajduję się lepiej- Hip Hop. Pierwszy rok był niesamowicie trudny z tego powodu, że ciężko było przestawić mi się z prostych pleców i ramy do tańczenia na pełnym luzie.
Dlaczego tańczę. Tańczę, ponieważ sprawia mi to ogromną przyjemność, mogę pokazać siebie, przekazać coś za pomocą kroków, gestów. Swoje umiejętności ocenić mi bardzo trudno, gdyż ciągle się uczę, jeżdżę na obozy/ warsztaty i poznaję nowe uliczne style.




Wyczerpująca odpowiedź zaliczona :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Link do Twojego bloga przy wpisie nie zachęca do wejścia na niego, daje odwrotny efekt!