FINAŁ ,,ASKANA ŁOWI TALENTY''

Witam :3 Pół dnia spędzonego w galerii ... No ale cóż, trzeba swoim kibicować. Atrakcji cała masa, świetne towarzystwo i tyle emocji :D Ciężko było się zdecydować na kogo głosować, bo talentów mnóstwo, ale jakbym miała wybrać jedną osobę/zespół to Kuba i Michał . Ale to oczywiste, bo w końcu znajomi, wiedziałam ile w to wkładali pracy, czasu i wysiłku ...

Najpierw jednak człowiek, który ma już swój fan club składający się ze mnie, nie mogłam przestać na niego patrzeć, uwielbiam go *_* ( filmiki ze wszystkich występów na YT już niedługo )

  Łukasz Ziętek



Kolejny według mnie udany występ - Maria Szwajlik
Uwielbiam choreografie, które coś przedstawiają, nie są pustymi krokami. Spełniła wszystkie moje ,,wymagania'' :3





Moi zdecydowanie faworyci - Michał Krawczyk i Jakub Skrzypek





Około 17:30 usłyszeliśmy werdykt jury. Pierwsze miejsce i nagrodę - 10 000 zł Otrzymali
 ,, Two of Us''





Gratuluję  wszystkim występującym : )


A kolejna notka będzie o tym co robiliśmy w przerwach między występami ... 





5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. całkiem miło było :3 Nie licząc osób, które siedziały na krzesłach i wrzeszczały na mnie, że nie widzą ._.

      Usuń
  2. szkoda że ja nie dostałem się :( no ale i tak fajna zajawka :) hm ale ten skręcony bark, no ale i tak fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. było mega fajnie szkoda że ja nie dostałem się. Jednak zajawka była fajna. Szkoda tylko tego barku mojego biednego :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, Dawid Kwiatkowski... <3 <3 :o

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Link do Twojego bloga przy wpisie nie zachęca do wejścia na niego, daje odwrotny efekt!