sezon na anginę...

Witam serdecznie, hah trochę oficjalnie zaczęłam ale to przez to, że kompletnie dzisiaj nie mam do niczego głowy ... Jak wszyscy byli chorzy to ja byłam zdrowa, teraz wszyscy wrócili do szkoły to ja jestem zmuszona do siedzenia w domu... Wszyscy w domu odpoczywają ode mnie, bo straciłam głos, od środy w ogóle się nie odzywam. To straszne przeżycie tym bardziej dla kogoś tak wygadanego jak ja :c Ale co zrobić ;] Chciałabym już iść w poniedziałek do szkoły ale wątpię, że pójdę, biorąc pod uwagę, że utrzymuje się od kilku dni 38,5 teraz spadło do 37 więc JESTEM Z WAMI . Co ja gadam ... xd 
Obejrzałam przez te kilka dni całą masę filmów i seriali.  Już serio mi się nudzi w domu.

 Bardzo ucieszyłam się dzisiaj gdy zobaczyłam komentarz pod ostatnim wpisem. Pewna osoba, niestety anonimowa, napisała, że uwielbia mój sweterek. No jestem zachwycona, tym bardziej, że była to pierwsza rzecz jaką sobie przerobiłam. Mam teraz masę pomysłów na inne rzeczy ale, że siedzę w domu nie mam skąd wziąć ubrania, które bym mogła przerobić. A odpowiadając na pytanie zawarte w tamtym komentarzu - póki co nie zamierzam nic sprzedawać, musiałabym znaleźć więcej chętnych na takie rzeczy, nawet wystawienie czegoś na allegro coś tam kosztuje, a nawet pomijając te koszty, ubrania które projektuję, potem szyję są bardzo delikatne :) Ale miło mi czytać takie rzeczy!

Bardzo, bardzo, baardzo dziękuję za :

- Tyle wejść, jestem serio bardzo wdzięczna, to daje mi ogromnego kopa i motywację.

- kliknięcia  ,,Dołącz do...'' co cieszy mnie jeszcze bardziej bo dzięki temu widzę ile osób interesuje się moim blogiem : )

- bardzo miłe komentarze, cieszę się, że się udzielacie, to dla mnie na prawdę ważne ! :*

- kliknięcia ,,lubię to''

- za udostępnianie linka do mojego bloga na fb i innych portalach i blogach :]

smacznego . 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Link do Twojego bloga przy wpisie nie zachęca do wejścia na niego, daje odwrotny efekt!